Lai arī ’93 4. paaudzes Camaro skaitījās jauns, tomēr tas bija arī vecs, jo liela daļa no grīdas plānojuma un visa aizmugurējā piekare nāca no 3. paaudzes. Tomēr bija arī kas pavisam jauns priekš šī modeļa – stiklašķiedras priekšējie spārni, jauni īso plecu/garo plecu piekare priekšā, zobrata/zobstieņa stūres iekārta un svaigs gluds vizuālais noformējums eksterjeram.
Šim gadam Camaro piedāvāja 2 modeļus – bāzes sport coupe, kas bija aprīkots ar 160 hp 3.4l GM V6 un Z28 ar Corvette 5.7l LT1 small-block V8, kas bija ierobežots uz 275 hp. Un jau atkal no klāsta bija pazudis kabriolets.
Ar melnā krāsojuma jumtu, neaktarīgi no tā kādā krāsā bija pārējā virsbūve, ’93 Z/28 Camaro modelis bija šokējošs. LT1 small-block V8 bija pats jaudīgākais dzinējs, kāds ir bijis Camaro vēsturē kopš leģendārā vārda līdzinieka LT-1 dzinēja, ja pārkonvertē no bruto uz neto jaudas rādījumiem, tad iespējams, pat jaudīgāks par seno leģendu. Šis dzinējs bija sapārots ar 4-pakāpju automātisko vai 6-pakāpju manuālo kārbu, kas kustināja 16″ diskus. Kā arī 4 disku ABS bremzes bija standarta aprīkojumā. Šajā gadā, iespējams, pats iekārojamākais modelis bija Z28 replikas, ko izmantoja Indy 500 sacensībās kā pavadošās mašīnas. Replikas bija identiskas īstajām pavadošajām mašīnām, kas atšķirībā no ’82 modeļa, vadīja tempu sacensībās bez tehniskajām izmaiņām.
Kā bija sagaidāms, Camaro kabriolets atgriezās piedāvājumā 1994 gadā. Izstrādāts un būvēts GM Sv. Terēzes (St. Therese) Kvebekas (Quebec) rūpnīcā, kurā tika liktas kopā visas F-mašīnas, ’94 kabrioleta šasija bija krietni vien stiprāka, kā iepriekšējiem kabrioletiem. Visādi citādi nav iespējams noteikt atšķirību starp ’93 un ’94 modeļiem, ja vien kāds nepaskatās uz automātisko kārbu un nepamana, ka ’94 kārba ir elektroniski vadītā 4L60.
1995. gads neieviesa pārāk lielas izmaiņas – kļuva pieejamas vissezonas riepas un saķeres kontrole, Camaro bāzes modelim pievienoja “jaunu” dzinēju – GM 3800 200hp 3.8l V6, kā opciju. 3800 bija daudz efektīvāks un ekonomiskāks kā 3400 dzinējs un līdz 1996. gadam kļuva par vienīgo V6 dzinēju Camaro modeļiem.
Ar 3800 pielāgošanu Camaro kā standarta dzinēju 1996. gada Camaro bija ar lielāku jaudu, kā visjaudīgākais 1984. gada Camaro. Par godu šim sasniegumam Chevy atjaunoja RS paku uz V6 modeļiem, kas sevī ietvēro vizuālo noformējumu – spoileri un sliekšņus. Tajā pašā laikā Z/28 modelim V8 dzinēja jauda uzleca līdz 285hp un SLP Engineering atgrieza dzīvē SS nosaukumu, veicot nelielus pielāgojumus dzinējam un 17″ 5 staru diskus, kas bija ietīti P245/40ZR17 BFGoodrich Comp T/A riepās. SS ar 305hp bija pirmais no rūpnīcas izripojušais Camaro, kas bija pārkāpis 300hp slieksni kopš 1971. gada un, kas pēc neto jaudas ir visjaudīgākais no visiem modeļiem.
1997. gadā, lai nosvinētu 30 jubileju, Chevy piedāvāja baltu Z/28 modeli ar speciālām papildus opcijām ar oranžām strīpām pāri mašīnai un oranžu suņa zoba (houndstooth) rūtojuma apšuvumu, kas bija zīmīgs ’69 Camaro pavadošajai mašīnai. Vēl bez tā bija 3 krāsu pakaļējās lampas visiem modeļiem un SLP izveidoja mini laidienu (106 mašīnas) ar 330hp Corvette LT4 5.7l V8 dzinēju, ko nosauca par Z/28 SS.
1998. gadā Camaro piedzīvoja vienīgās un vislielākās vizuālā izskata izmaiņas ar jaunu purnu. Tomēr šīs izmaiņas ir vizuālas, jo īstais uzlabojums ir manāms zem pārsega – C5 Corvette jaunā laika alumīnija small-block LS-1 V8, kas kustināja Z28 modeli. LS1 5.7l bija pirmais alumīnija dzinējs, ko piedāvāja Camaro modeļiem kopš ’69 ZL-1 un spēja attīstīt apburošus 305hp. Bāzes modelis saglabāja 3800 V6 dzinēju. GM pārņēma SS ražošanu šajā gadā pilnībā un ar jauno ram-air ieplūdi LS-1 dzinējam spēja palielināt jaudu līdz 320hp.
Ja 1999. gada modeli no ’98 modeļa vēl varēja kaut kā nebūt atšķirt pēc vizuālajām atšķirībām, tad 2000 modelis bija identisks ’99 modelim. 1999. gadā vienīgās izmaiņas, kas skāra dzinēju vai piekari bija V6 modeļiem tika uzstādīts elektronisks brīvgaitas vārsts, jaunu eļļas monitorēšanas sistēmu un Torsen limited slip reduktoru. 2000 gada modelim nāca papildus opcijas vēl bija jauns apšuvums un 12 CD mainītājs.
Līdz ar 2001. gadu bija skaidrs, ka Camaro un Firebird dienas ir skaitītas. Vienīgās veiktās izmaiņas vizuāli bija atjaunoti 16″ diski un jaunas krāsu kombinācijas. Dzinēja ziņā LS-1 palika nemainīgs ar 310hp jaudu.
2002. gadā Camaro iesoļoja lēni un negribīgi, jo bija zināms, ka tas ir pēdējais ražošanas gads. Izmaiņas bija minimālas. Z28 ieguva jaunu stūres pastiprinātāja dzesēšanas sistēmu, audio sistēmu un V6 kabrioleti ieguva automātisko kārbu, kā standarta aprīkojumu.
Neskatoties uz ražošanas pārtraukšanu Chevrolet svinēja 35. jubileju ar speciālu uzlīmju paku priekš Z28 SS kupejas un kabrioleta. Ugunīgas strīpu un logo paka priekš 35. jubilejas bija unikāla un saistoša savā idiomātiskā ziņā, tomēr tā neguva pēdējā elpas vilciena gaidītās atsauksmes no Camaro faniem.