6. Camaro paaudze

6th_camaro

6. paaudzes Camaro ir pony klases auto, ko Chevrolet pirmo reizi publicēja 2015. gada 16. maijā. Šī paaudze ir veidota uz Alpha platformas, kas ir tāda pati, kā Cadillac ATS un CTS. Šai platformai ir uzstādīti MacPherson statņi (struts), kas aizstāj iepriekš izmantoto multi saišu sistēmu (multi-link setup).  GM apgalvo, ka 70% no šajā paaudzē izmantotajām detaļām ir pilnīgi unikālas un nav pārņemtas no iepriekšējām paaudzēm vai citiem auto.

Unikāla lieta šai paaudzei ir tāda, ka 4. un 5. paaudze tika ražota un likta Kanādas rūpnīcās, bet šī paaudze atkal ir atgriezusies uz Amerikas rūpnīcām.

Priecāties var tie, kuriem patīk, ka mati plīvo vējā, jo šajā paaudzē atkal ir pieejami kabrioleti, tāpat kā kupejas. Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi virsbūve ir 28mm īsāka, 20mm šaurāka un 28mm zemāka. Ņemot vērā, ka aprīkojums un dzinēji ir tādi paši iepriekšējai paaudzei, šīs paaudzes modelis ir par 91 kg vieglāks.

Iepazīstināšanas laikā tika piedāvāti 4 aprīkojuma līmeņi, 1LT, 2LT, 1SS, 2SS. Standarta aprīkojums visos aprīkojuma līmeņos iekļauj – automātisko A/C, kruīzkontroli, regulējamu stūri, satelīta radio, parkošanās asistentu un 7 gaisa spilvenus.

2017. gadā tiks piedāvāts ZL1 aprīkojuma līmenis ar 6.2l V8 kompresoru. Šim modelim būs zemāka restes atvere labākai dzesei, jauns priekšējais spliteris un karbona pārsega ieliknis karstā gaisa izvadei. Šim modelim būs arī paplatināti priekšējie spārni labākai vadāmībai, unikāli rokeri un adaptīvā magnetiskā piekare. Pie dzinēja var piejūgt apgriezieniem atbilstošu 6-pakāpju manuālo vai jauno 10-pakāpju automātisko kārbu.

2016. gada oktobrī Chevrolet paziņoja arī par kādu “unikālu” 1LS aprīkojuma paku, kas būtu gandrīz identiska 1LT pakai, ar izņēmumu, ka dvēsele būtu 2.0l rindas kompresordzinējs ar sajūgtu 6-pakāpju manuālo kārbu, kas būtu vienīgais piedāvājums un šis modelis būtu pieejams tikai kā kupeja. Saskaņā ar plānojumu sākot ar 2017. gadu 1LT paka standartā nāks ar 8-pakāpju automātisko kārbu ar ātrumkārbas lāpstiņām aiz stūres.

Dzinēji un ātrumkārbas

6. paaudzes Camaro standartā ir pieejami 3 dzinēji:

  • 2.0 L LTG Ecotec rindas 4 kompresors, kas spēj attītīt 275 bhp (205 kW; 279 PS) @ 5,600 rpm un 295 lb·ft (400 N·m) griezi @ 3,000 rpm un ir pirmais 4 cilindru dzinējs kopš 3. paaudzes. Tas ir pieejams 1LT un 2LT pakās, tas atpaliek no 6. paaudzes Mustang Ecoboost 4-cilindru dzinējam par 35 bhp (26 kW; 35 PS).
  • 3.6 L LGX V6, kas spēj attītīt 335 bhp (250 kW; 340 PS) @ 6,800 rpm un 284 lb·ft (385 N·m) griezi @ 5,300 rpm. Šis dzinējs ir par 12 bhp (8.9 kW; 12 PS) jaudīgāks nekā  iepriekšējās paaudzes V6 un par 35 bhp (26 kW; 35 PS) pārspēj 6. paaudzes Mustang’s V6.
  • 6.2 L LT1 V8 ir identisks Chevrolet Corvette un spēj attītīt 455 bhp (339 kW; 461 PS) @ 6,000 rpm un 455 lb·ft (617 N·m) griezi @ 4,400 rpm, un ir par 29 bhp (22 kW; 29 PS) jaudīgāks nekā  iepriekšējās paaudzes V8 1SS un 2SS modeļiem.
  • 6.2 L LT4 V8 tiks uzstādīts ZL1 modeļiem. Kas spēs attītīt 650 bhp (480 kW; 660 PS) un 650 lb·ft (880 N·m) griezi.

Visus dzinējus ir iespējams sajūgt ar 6-pakāpju manuālo vai 8-pakāpju automātisko kārbu, izņemot ZL1 modeļus, kurus var sajūgt ar 10-pakāpju automātisko kārbu.

Tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.