Astoņus gadus Chevy karogs plīvoja pusmastā, līdz tika sadzirdētas Camaro entuziastu lūgšanas un Chevy 2010. gadā atgrieza jaunu Camaro paaudzi. Pieejami bija 3 modeļi – bāzes modelis LS, vidējas klases modelis LT un V8 aprīkotais SS modelis. Vizuālās līnijas tika ņemtas no 1. paaudzes modeļiem – motora pārsegs ar gaisa ieplūdes atverēm, Coca Cola pudeles profila līnijām, krustiņu stila resti un aizmugurējo spārnu atverēm. Tomēr tas nav pilnīgs “pakaļdarinājums”, jo 2010. gada modelim ir niknāks skats un pamanāmi platāka mašīnas aizmugure. Salons galvenokārt ir moderns, ar dažiem vēsturiskiem pieskārieniem – daļa no rādītājiem novietoti zemu pie ātrumkloķa. Protams šis īsti nav ergonomisks izvietojums, bet vēstures labā var ziedot daļu no komforta. Pieejamā RS paka (galvenokārt vizuālas izmaiņas) ietver sevī lielākus 20″ diskus, aizmugurējo spoileri, HID priekšējās lampas un aptumšotas pakaļējās lampas.
Nopērkot 5. paaudzes V6 Camaro vairs nebija jāuztraucās, ka dabūsi “smuku kastīti bez dvēseles”. LS un LT pakas nāca aprīkotas ar 304hp tiešās iešprices 3.6l V6 dzinējiem. Pamatā nāca ar 6-pakāpju manuālo kārbu un 6-pakāpju automātisko kā papildus opciju, disku bremzēm, neatkarīgo aizmugurējo piekari (pirmo reizi priekš Camaro) un 18″ diskiem. 0-60 un 1/4 jūdzes laikiem, kas ir 6.0 sekundes un 14.2 sekundes attiecīgi preice-preformance attiecība bija diezgan laba.
Lielais modelis SS bija aprīkots ar 6.2l V8 dzinēju, kas attīstīja 426hp ar 6-pakāpju manuālo vai 400hp ar 6-pakāpju automātisko kārbu. Attiecīgi lielākai jaudai tika uzstādītas lielākas Brembo disku bremzes. Ar spēju ieskrieties līdz 100 kmh 5 sekundēs un noskriet 1/4 jūdzi 13 sekundēs, šis Camaro modelis parādīs savas aizmugurējās lampas jebkuram iepriekšējam Camaro, iespējams, pat super leģendārjam ZL-1 no 1969. gada. Neskatoties uz lielo jaudu un svaru, vidējas grambas uz ceļa nebūs sajūtamas pateicoties uzlabotajai izsvarotajai un pārdomātajai piekarei un atsaucīgajai stūrei.