Beidzot sezona ir noslēgusies jeb precīzāk šogad vairs nekur nav plānots braukt un tāpēc var ķerties pie mašīnas labošanas, jo īpaši tāpēc, ka tūlīt, tūlīt (nākamnedēļ) ir jāiet tehniskā apskate (TA). Un tā kā ir izbeidzies ātrumkārbas aizmugurējais blīvslēgs, tad izdomāju – kāpēc gan nepamēģināt un nenomainīt arī sajūgu. Vai vismaz paskatīties cik ļoti esmu to nodedzinājis un vai vispār esmu tam ko nodarījis. Process ir ievilcies jau uz divām dienām vai precīzāk uz diviem vakariem, jo sanāk darboties tikai pēc darba. Šajā rakstā būs neliels foto/video apkopojums par to, kā noņemt ātrumkārbu un sajūgu un pēc tam pielikt to visu atpakaļ.
1. Darbs motortelpā. Sākam ar pašu pirmo un galveno – nepieciešams atvienot akumulatoru. Protams, var izdarīt arī ko vēl labāku – noņemt akumulatoru nost un uzlikt to lādēties. Kāpēc? Tāpēc, ka auto eksperti ir pierādījuši faktu, ka ģenerators (oriģinālais) vienas automašīnas startēšanas reizē patērēto enerģiju (no akumulatora protams) spēj saražot, ja automašīna brauc ārpus apdzīvotā vietā ar atļauto ātrumu (+/- 90 km/h) attālumu, kas pielīdzināms 20 kilometriem t.i., iedarbinot mašīnu tiek patērēta elektrība no akumulatora un ģenerators spēj pielādēt šo daudzumu atpakaļ tikai, ja nobraukti ir vismaz 20 km ārpus pilsētas, bet vēl jau ir radio, A/C, gaismas un vēl sazin, kādas lietas, kas patērē akumulatora elektrību. Un, protams, akumulatora noņemšana ir viens no drošības nosacījumiem.