Trap door jeb sētas ieeja priekš 82-2002 gada F-body

Tā kā pašreiz runājam par 98. gada Firebird, tad visvienkāršākais variants, kā pārliecināties, kur griezt ir nedaudz palienot zem mašīnas vai aiz riteņa paklauvēt pa bāku, lai saprastu vai tā ir metāla vai plastmasas. Man ir metāla, kas nozīmē, ka jāskatās lūkas izmēri pēc augšējā tipa griezuma. Protams, šeit iet runa par collām, jo tās ir amerikāņu mašīnas un tur centimetrus nelieto.

vaks-4

Aptuvenos izmērus var noteikt pēc mana zāģējuma – apakšējā daļa – tieši virs vidējās ieliekuma līnijas, ~1″ no labās, kreisās un augšējās malas. Protams, augšējā mala varēja būt nedaudz tālāk iezāģēta, kā arī, lai būtu vieglāk atvienot caurules, nepieciešams veikt taisnstūra iezāģējumu ~3,5/4 cm*~5 cm (jā šeit ir centimetri). Jāzāģē ir uzmanīgi, jo apakšā ir vadi, kuri var būt novietoti kur pagadās.

vaks-5

Protams, nedrīkst aizmirst arī par drošību:

vaks-7

Šāda veida zāģēšanu var veikt ar fleksi, bet var izmantot speciālos kompresora tipa griezējus. Pēc pašu izvēles. Nekādā gadījumā nedrīkst izmantot plazmas griezējus vai ko tamlīdzīgu! To var darīt tikai tad, ja bāka ir noņemta! Kā arī šāda veida darbus visērtāk un drošāk ir darīt, ja ir izņemta salona apdare, lai nejauši nenodedzinātu mašīnu no vienas dzirksteles. Apdarei priekšā var nolikt kādu kartonu, finieri vai folija paklājiņus.

Zāģējām uzmanīgi apmēram 30 minūtes, lai neierautu kādā vadā vai benzīna caurulē.

vaks-8

Protams, vāku var pilnībā nozāģēt, bet var arī atstāt – kā pašiem patīk. Mēs izdomājām pilnībā nozāģēt, lai netraucē.

Nelieli uzkopšanas darbi pirms sūkņa izņemšanas – lielo dubļu noskalošana ar ūdens strūklu, tad ar papīra salvetēm visu nosusinājām un sākām skrūvēt vaļā.

Ņemot pumpi ārā ieraudzījām vienu brīvu cauruli, kas likās arī būs vaininiece, tomēr apskatot secinājām, ka tā ir saucamā atgriezeniskā/pārspiediena caurule. Izņemot pumpi pilnībā un veicot pilnīgu pumpja apskati problēma tika atrasta:

vaks-9

Dīvainā veidā, bet pārplīsusi/uzsprāgusi galvenā padeves caurule pie sūkņa. Protams, tagad, kad viss jau gandrīz ir izdarīts, varam teikt, ka šo cauruli var pilnībā iznīcināt (nogriezt) un pieskrūvēt ar savilcējiem parasto gumijas benzīna cauruli (vēlreiz saku – degvielas/eļļas vai citu hidro/augstpiediena, nevis parasto). Parastā izšķīdīs un radīs vēl vairāk galvassāpes.

Tad dabūjām jaunu sūkni, jo tad vēl nezinājām, ka drīkst likt arī gumijas benzīna cauruli tur iekšā, tāpēc vienkāršāk bija nomainīt pumpi, nevis meklēt tāda paša tipa cauruli. It īpaši tāpēc, ka nav zināms, cik ātri tādu varētu dabūt 19. novembrī, kad liela daļa vēl izguļ paģiras..

Bookmark the permalink.

Comments are closed.