Ceturtā paaudze, kura ir arī pēdējā Pontiac Firebird paaudze, tika ražota no 1993. – 2002.
gadam. Aizvien vairāk muskulis kļuva līdzīgs “Banshee IV” konceptauto, nekā 1991 gada modeļi.
Firebird ceturtā paaudze nereti tiek saukta par futūristisku, kurā iekļautas arī detaļas no pagātnes, cenšoties panākt vēl lielāku muskuļauto entuziastu pieplūdumu un auto noietu. Arī šī paaudze, līdzīgi, kā 2. paaudze sadalījās divās daļās – no 1993-1996. gadam tika ražoti modeļi, kuri bija vizuāli līdzīgi 3. paaudzes pēdējiem modeļiem, bet, lai tie atbilstu mūsdienīgākam izskatam, kā arī uzlabotu aerodinamiku, tā virsbūve tika nedaudz noapaļota. Pēc 1996. gada GM atgriezās pie nodalītajām priekšējām lampām un gandrīz visos modeļos ieviesa šūnveidīgas aizmugurējās lampas radot iespaidīgāku izskatu.
Tāpat kā iepriekšējā paaudzē arī šajā paaudzē tika piedāvāts plašs klāsts ar dzinējiem sākot ar 3.1 L un beidzot ar 5.7 L dzinējiem.
1993. gada Firehawk modelis tika īpaši aprīkots ar speciālu sporta paketi, kuras rezultātā dzinēja jauda tika palielināta līdz 305 hp (227 kW).
Firebird piedāvātie LT1 un LS1 dzinēji un atbilstošās ātrumkārbas vēl vairāk atgādināja par pagātnē izteikto saukli:”Ja nespēj nopirkt Corvette, tad pēc Firebird”, jo LT1 dzinējs tika izņemts no C4 Corvette, bet LS1 no C5 Corvette modeļiem. Tā laika 5.7 litru LS1 Firebird tika uzskatīts par ātrāko putniņu, kāds jebkad ražots, jo tas spēja attīstīt 305 HP vai līdz pat 320 HP lielu jaudu, ja tika uzstādīta WS-6 Ram Air versija. 2001-2002. gada Firebird modeļiem tika uzstādīts labāks ieplūdes kolektors un augstas veiktspējas sajūgs, tomēr neskatoties uz to jaudas palielināšanās nebija, uz ko Firebird fani atbild – tas ir rūpnieciski ierobežots. Pēc baumām ierobežojums svārstās 40 HP robežās.
1996. gada un vēlākie modeļi tika aprīkoti ar 200 hp 3.8L V6 dzinēju, kurš bija kā bāzes modeļa sastāvdaļa.
Ļoti retais 1997. gada Firehawk LT4 modelis, kurš tika radīts SLP Performance Parts un pārdots ar Pontiac dīleru palīdzību, spēja attīstīt 330 hp (243 kW) un 340 ft·lbf (459 Nm) griezesmomentu.
Vairāk informāciju angļu valodā var atrast šeit!
Tabulās zemāk ir norādīti aptuveni skaitļi, kādos daudzumos tika saražoti kādi Pontiac Firebird modeļi. Šie dati ir tikai informatīvam nolūkam un nevar tikt izmantoti derībās vai citāda veida nolūkos. Informācija ir iegūta no dažādiem avotiem, grāmatām un forumiem, kurus arī ir sastādījuši cilvēki, kas ne vienmēr ir cieši saistīti ar tiešajiem ražotājiem.
| Gads | Firebird | Firebird kabriolets | Formula | Formula kabriolets | Trans Am | Trans Am GT | Trans Am kabriolets |
| 1993 | 5,006 | n/a | 3,985 | n/a | 5,121 | N/A | n/a |
| 1994 | 25,683 | 174 | 9,393 | 168 | 10,672 | 4342 | 463 |
| 1995 | 29,156 | 2926 | 8,485 | 1,037 | 13,345 | N/A | 2,402 |
| 1996 | 18,749 | n/a | 3,335 | 524 | 6,802 | N/A | 917 |
| 1997 | 17,618 | 1226 | 3,09 | 283 | 10,046 | N/A | 927 |
| 1998 | 15,869 | 704 | 1,9 | 2 | 13,659 | N/A | 1074 |
| 1999 | 18,415 | 1245 | 1,602 | n/a | 16,192 | N/A | 1027 |
| 2000 | 14,678 | 1149 | 1,535 | n/a | 15,613 | N/A | 783 |
| 2001 | 9,538 | 2347 | 1,037 | n/a | 10,861 | N/A | 396 |
| 2002 | 9,921 | 1,498 | 1,068 | n/a | 19701 | N/A | 998 |
| Gads | Firehawk | Firehawk Formula | Firehawk T/A |
| 1993 | 201 | n/a | n/a |
| 1994 | 501 | n/a | 12 |
| 1995 | 671 | n/a | N/A |
| 1996 | 41 | N/A | |
| 1997 | 116 | ||
| 1998 | 6 | ||
| 1999 | 719 | 106 | 613 |
| 2000 | 741 | 62 | 679 |
| 2001 | 540 | 70 | 470 |
| 2002 | 1,501 | 167 | 1334 |
Ceturtā paaudze – specizlaidumi
| Gads | Formula WS6 kupeja | Formula WS6 kabriolets | T/A kupeja WS6 | T/A kabriolets WS6 | Jubilejas & 2002 kolekcionāru laidums | Comp T/A |
| 1993 | n/a | n/a | n/a | n/a | n/a | n/a |
| 1994 | n/a | n/a | n/a | n/a | 2000 | N/A |
| 1995 | n/a | n/a | n/a | n/a | N/A | 72 |
| 1996 | n/a | n/a | 2,051 | n/a | N/A | 45 |
| 1997 | 473 | 41 | 2,827 | 463 | 30754 | |
| 1998 | 221 | 2 | 2,273 | 339 | 32157 | |
| 1999 | 175 | n/a | 2,755 | 467 | Cp 1,065 Conv 535 | 36219 |
| 2000 | 233 | n/a | 7,166 | 1025 | ||
| 2001 | n/a | n/a | 7,073 | 796 | ||
| 2002 | n/a | n/a | 9,822 | 2,696 | 2391 |
VIN plāksnītes “atkodēšana”:
1993 – 2002. gads
2 – Virsbūves tips:
- 2 = 2 durvju kupeja (hečbeks)
- 3 = 2 durvju kabriolets
S – gads:
- P = 1993
- R = 1994
- S = 1995
- T = 1996
- V = 1997
- W = 1998
- X = 1999
- Y = 2000
- 1 = 2001
- 2 = 2002
| | 1 | G | 2 | F | V | 2 | 2 | P | X | S | L | 1 0 0 0 0 1 | | ||
| Apraksts | ||
| 1 – Valsts | 1 = ASV | 2 = Kanāda |
| G – Ražotājs | G = General Motors | |
| 2 – Marka | 2 = Pontiac | 1 = Chevrolet |
| F – Auto sērijas kods | F = F-Body | |
| V – Auto sērija | Pontiac: S = Firebird V = Formula, Trans Am |
Chevrolet: P = Camaro (all models) |
| 2 – Drošības aprīkojums | 1 = Manuālās siksnas 2 = Manuālās siksnas (vadītāja+pasažiera spilvens) 3 = Manuālās siksnas (vadītāja spilvens) 4 = Automātiskās siksnas belts 5 = Automātiskās siksnas (vadītāja spilvens) |
|
| P – Dzinēja kods | S = 3.4L V6 (L32) (1993-1995) K = 3.8L V6 (L36) (1995-2002) P = 5.7L V8 (LT1) (1993-1997) G = 5.7L V8 (LS1) (1998-2002) |
|
| X – Pārbaudes skaitlis | Check Digit | |
| L – Rūpnīca | L = Van Nuys 2 = St. Therese |
|
| 00001 – Ražošanas secība |