1968 Pontiac Firebird – projekts

Dzinējs

Firebird 400 dzinējs

vismaz.. daļēji.

Šis ir tas dzinējs par kuru minēju iepriekš. Tas ir/bija 1971 YS GTO 400 – tikai bloks un tas arī viss. Tas tika izvirpots, lai atbilstu Eagle 461 kubikcollu virzuļu kitam. Kas iznāk par apmēram 1,27 cm vairāk nekā oriģināli. TIka ielikta tērauda kloķvārpsta, gredzeni, H tipa vārstu stieņi u.t.t. Pēc Eagle teiktā, virzuļu kits bija nobalansēts, tomēr tā nebija, kā rezultātā dzinēja meistars izlīdzvsaroja visu dzinēju, ieskaitot spara ratu un sajūga plati.

Vārpsta ir oriģināla GM #9794041 RAM AIR IV no 1970.

Galvas ir alumīnija D-port no Kauffman. Tika izvēlētas 74cc kameras ar 260cmf plūsmu.

Lai arī Pontiac pēc būtības ir nostaļģiska marka, tomēr tika izvēlēts Barry Grant SixShooter ieplūdes kolektors ar karburatoriem.

6-shooter

Tomēr kā jau vienmēr gadās. Arī šoreiz bija problēmas un šajā gadījumā problēmas bija ar šo jauno ieplūdes kolektoru, jo tas bija brāķis un tādu nekad nedrīkstētu nosūtīt klientiem. Vairs nekad nevienu preci no Barry Grant veikala.

MSD sakārtos aizdedzi ar 6AL kasti un 5000 čipu. Čipam būtu jānovērš mana nemāka pārslēgt ātrumus pēc 30 gadu nedarīšanas.

motor motor2 motor3

motor4 themotor3

Tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 1968 Pontiac Firebird – projekts

  1. Žogs says:

    Gribētu ar ko šādu mēģināt bet zinu ka ne man ir tādu iespēju ne esmu tik gudrs.

    Vīrs pacenties.

    • Viņam bija laiks, gribasspēks un ierobežots budžets + visas detaļas ir salīdzinoši viegli pieejamas un lētas..
      Pie mums (kā viņi saka – otrpus dīķim), diemžēl ar gribasspēku un laiku vien ir par maz, jo jābūt arī gana normālam budžetam. Tomēr, Hei, tuvojas Jaunais gads, ar jaunām domām un iespējām! 🙂