1968 Pontiac Firebird – projekts

Strūlošana pabeigta

“Gaidītie” pārsteigumi! Kāpēc gaidītie? Jo strūklošanas rezultātā tika atklātas lietas par kurām pirms tam nemaz nebija aizdoma. Labās ziņas ir tādas, ka nebūs nepieciešams mainīt bagāžnieka paneli un dažus mazos caurumus varēs aizpildīt ar MIG metinātāju. Tomēr ir cita problēma – pasažieru durvis ir sacaurumotas, apmēram 30 caurumi, kuri uztaisīti ar slīdošo āmuru (slide hammer) un šofera puses durvis jau ir bijušas taisītas un uzklāta pamatīga špakteles kārta. Šofera puses durvis ir lietojamas un nepieciešams tikai neliels kosmētiskais remonts, bet pasažiera pusē ir nepieciešamas jaunas durvis.

Tālāk – grīda ir, durvis ir. Paliek aizmugurējie spārni un arkas. Kas, kā izrādās, ir daudz sliktākā stāvoklī nekā likās sākumā, jo viss kopā turējās uz krāsas. Grīdas paneļi tiks mainīti no priekšas līdz aizmugurējiem sēdekļiem. Ir pāris caurumi, kurus varēs aizpildīt ar metināšanu. Lai jautrība sākas!

Tikmēr kamēr notika krāmēšanās ar virsbūvi, parādījās piedāvājums par dzinēju. Kā rezultātā tika iegūts pilnīgi nokomplektēts 1968 YS dzinējs.

1968-ys

Ņemot vērā faktu, ka mašīna nekad nebūs oriģinālajā komplektācijā, tad tam īsti nav nozīmes vai dzinējs tiek regulēts/kodēts automātiski vai manuāli. “Šķūnēšana un elektriskās modifikācijas, lai paliek tiem zaļknābjiem, kuri nekad rokās nav turējuši skrūvgriezni un uzgriežņu atslēgu, lai noregulētu dzinēju pareizā murrāšanas taktī” – tā izsakās auto īpašnieks.

Piezīme!

Vienmēr.. VIENMĒR – pārliecinieties par to, ko jūs pērkat, neatkarīgi vai tā ir ātrumkārba, dzinējs vai pat diski. Nolasiet produkcijas numuru un pārliecinieties, ka tas, ko Jūs pērkat ir tas, ko Jums pārdevējs sakāmies pārdodam. Iespējams, ka dzinēja pārdevējs tikai nepareizi izlasīja kodu grāmatas saturu, bet dzinēja ražošanas numurs 481988 tika štancēts, 1971 gada 400 dzinējiem, kam ir apmēram par 50 HP mazāk nekā 1968. Protams, labāk būtu bijis 1968. gada dzinējs, bet kas darīts, darīts. Informācija tika iegūta no pontiacpower.net

shell1 shell2 shell3

Budžets spiež un tie, kas saprot, ko tas nozīmē, sapratīs, kāpēc progress notiek tik lēni. Kamēr naudiņas nav, tikmēr tīram un darbojamies ap esošajām detaļām.

Tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 1968 Pontiac Firebird – projekts

  1. Žogs says:

    Gribētu ar ko šādu mēģināt bet zinu ka ne man ir tādu iespēju ne esmu tik gudrs.

    Vīrs pacenties.

    • Viņam bija laiks, gribasspēks un ierobežots budžets + visas detaļas ir salīdzinoši viegli pieejamas un lētas..
      Pie mums (kā viņi saka – otrpus dīķim), diemžēl ar gribasspēku un laiku vien ir par maz, jo jābūt arī gana normālam budžetam. Tomēr, Hei, tuvojas Jaunais gads, ar jaunām domām un iespējām! 🙂