1968 Pontiac Firebird – projekts

Izjaukšana

Izlādēt dusmas, izārdīties, salauzt kādu instrumentu, lai varētu nopirkt jaunu – izjaukšana tiek uzskatīta par vienu no jaukākajām izklaidēm, ja mērķis ir iegūt ko daudz skaistāku un tīkamāku. Tomēr, ja runā nopietni, tad izjaucot retro auto, tam visam būtu jāpieiet nopietnāk – detaļu šķirošana t.i., emblēmu, lukturu un derīgo detaļu kārtīga novietošana pulēšanai, labošanai, bet nederīgo detaļu izmešana, nepieciešamo, salauzto, trūkstošo detaļu saraksta izveidošana, lai saprastu, ko ir vērts pirkts kā oriģinālo detaļu, ko aizvietot ar ko svaigāku.

Izjaucot automašīnu līdz pat “kauliem” var saprast, kas ir jāmaina un ko var atstāt. Šajā gadījumā var redzēt, ka ir jāmaina grīdas un bagāžnieka paneļi, kā arī aizmugurējo spārnu arkas.

     

Vēl ir tikai jāizņem priekšējais panelis un tad auto varēs nodot strūklotāju rokās. Bet varbūt tomēr nē? Pastāv vēl variants – visu noklāt ar rūsas pārveidotāju un pāriet pāri ar smilšpapīru un gatavs.. Vai šis varētu būt labākais variants? Labu konsultāciju sniedza Deivs ( Dave Hall) no RestoreAMuscleCar.com. Tika jautāts vai auto ir labāk nostrūklot vai var iztikt ar “lēto” variantu uz ko Deivs atbildēja – cik Tu ilgi vēlies ar to mašīnu braukt un ko Tu vēlies ar to auto darīt pēc 2..3..5..10 gadiem? Ja auto tik tiešām ir vēlme restaurēt pēc pilnas programmas un apturēt visu rūsu un sajusties labi arī pēc daudziem gadiem, tad strūklošana ir vienīgais variants, jo ieguldīt 600-1000 Ls par strūklošanu ir letāk un kvalitatīvāk nekā 50-200 Ls ik pa pāris gadiem. Kā arī – strūklošanas laikā var atklāties vēl citas vārgās un izrūsējušās vietas, kuras būtu jānomaina. Loģiski, ne?! Protams, jāatrod arī labi meistari-strūklotāji, jo iedot to kaimiņu Ivanam nebūs tā labākā ideja, jo nepareiza strūklošana var radīt lielas problēmas pie auto salikšanas kopā – metāla savērpšanās, ielocīšana u.t.t. Kamēr notiek strūklotāju meklēšana – var meklēt iespējamos sponsorus, kas gribētu pareklamēties un palīdzēt ar līdzekļiem.

Tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 1968 Pontiac Firebird – projekts

  1. Žogs says:

    Gribētu ar ko šādu mēģināt bet zinu ka ne man ir tādu iespēju ne esmu tik gudrs.

    Vīrs pacenties.

    • Viņam bija laiks, gribasspēks un ierobežots budžets + visas detaļas ir salīdzinoši viegli pieejamas un lētas..
      Pie mums (kā viņi saka – otrpus dīķim), diemžēl ar gribasspēku un laiku vien ir par maz, jo jābūt arī gana normālam budžetam. Tomēr, Hei, tuvojas Jaunais gads, ar jaunām domām un iespējām! 🙂